Legtöbben a költözés szó hallatán azonnal a számos teendőre, az elveszett, tönkrement lakberendezési tárgyakra és persze a rengeteg bosszúságra gondolunk. Tapasztalt költözők véleménye azonban megegyezik abban, hogy igenis mehet gördülékenyen a munka, ám ehhez mindenképpen szükség lesz a költözés és a vele kapcsolatos teendők pontos megtervezésére. Székesfehérváron, valamint annak környékén történő költözéshez érdemes megismernie cégünk ajánlatait! Ezúttal néhány hasznos tanáccsal is szeretnénk szolgálni annak érdekében, hogy mindent sikerüljön időben átgondolnia, és legyen ideje azokra a teendőkre, amelyek elintézésével a költözés gördülékenyen kivitelezhetővé válik!
Készítsen listát!
Nem érdemes a csomagolás feladatait az utolsó hétvégére hagyni, célszerű előre átgondolni, hogy mikor milyen teendők válnak aktuálissá. A listakészítés költözés alkalmával még azok számára is hasznos választás lehet, akik egyébként nem részesítik előnyben a túlszervezettséget.
Nem csak a minden szempontból megfelelő költöztető cég kiválasztására érdemes időt hagyni, hanem a pakolásra, a rendszerezésre, valamint az olyan hivatalos teendőkre is, amelyek együtt járnak az új otthon birtokba vételével. Ha olyan szolgáltató mellett teszi le voksát, amely mind a csomagolás, mind a bútorok szét-, és összeszerelése, valamint a bútorok, személyes holmik biztonságos szállítása kapcsán is nagy tapasztalattal rendelkezik, akkor a feladatok jó részét már elintézettnek tudhatja.
Rendszerezzen dobozolás előtt!
A legtöbb kezdő költöző rendszerint elköveti azt a hibát, miszerint ész nélkül mindent a rendelkezésre álló dobozokba dobál, hogy mihamarabb kiürüljenek a szekrények. Ez azonban legtöbbször azzal végződik, hogy az új lakásban a plafonig érnek a dobozok, és képtelenség megtalálni azokat a ruharabokat, vagy evőeszközöket, amelyekre aktuálisan szükség lenne. Mivel csak kevesen vagyunk abban a szerencsés helyzetben, hogy akár egy teljes hetet is rá tudunk szánni a kipakolásra, és általában a munkanap végeztével igyekszünk rendet teremteni a káoszban, így érdemes átgondoltan cselekedni már a becsomagoláskor is.
Rendkívül hasznos lehet a színes, öntapadós címkék használata. Helyiségenként válasszon más színt, így pontosan tudni fogja, hogy melyik jelölt doboz tartalma melyik helyiségbe kerüljön a szállítást követően. Kombinálhatja ezt számos jelzéssel is, így
a legnagyobb számot az a doboz kapja, amelyet legkorábban érdemes kipakolnia. A télikabátokat vagy a ritkán használt könyveket nyugodtan teheti az 1-es jelzéssel ellátott dobozba, míg a hétköznapokban gyakran előkerülő ruharabok kaphatnak ennél jóval magasabb számot. Ha igazán precíz kíván lenni, számok szerint vezetheti is egy füzetben, hogy mibe mit pakolt. Így garantáltan nem lesz nehéz rátalálnia még a kezdeti zűrzavar ellenére sem azokra a holmikra, amelyek akár már a másnapi munka során szükségessé válnak.
Túlélőcsomag a család minden tagjának!
Fogkefe, tiszta fehérnemű, törölköző, pizsama, tisztálkodó szerek- csak néhány olyan holmi, amire a fárasztó nap után azonnal szükség lehet az új otthon falain belül. Célszerű a család minden tagjának összeállítani egy kis túlélőcsomagot, természetesen egyéni igényeiket szem előtt tartva. Míg a gyerekeknek a plüssállat nélkülözhetetlen, addig felnőttként egészen más szempontok játszanak szerepet komfortérzetünk megteremtésében.
Készítse elő az új otthont!
Nem feltétlenül a takarításra gondolunk, hiszen azt a költözés után úgyis el kell majd végeznie. Inkább olyan teendőket vegyen sorra, amelyek a lakás azonnali használatához nélkülözhetetlenek. Rendben van a fűtési rendszer? Minden helyiségben rendben van a burkolás és a falak állapota? Nézzen alaposan körül abban az esetben, ha használt ingatlant vásárolt, és az ilyen tennivalóknak járjon időben a végére!
Számoljon az esetlegesen előforduló problémákkal!
Hol lehet parkolni a ház közelében? Elsősorban belvárosi, nehezen megközelíthető ingatlanok esetében fordulhat elő, hogy csak a bejárattól messzebb lehet parkolóhelyet találni, ami így jelentősen elhúzhatja a költözésre szánt időt. Hasonlóképp szót érdemel a társasházak szabályzata, hiszen a lakók nyugalma érdekében nem biztos, hogy az esti órákat érdemes választania költözésre. Jó pont lehet, ha kiírja már előre a lépcsőházba, hogy kéri a lakók türelmét a beköltözés idejére. Ne feledje, akár rossz szomszédi viszony is kisülhet abból, ha nem figyel oda apróságokra!
Szánjon időt saját magára!
Talán furcsán hangzik, hogy a számos teendő közepette a illóolajos kádfürdőzésre, vagy egy jó film megnézésére hívjuk fel figyelmét, pedig tény, hogy a költözés időszakában is rendkívül fontos a saját magára fordított idő. Ha nem adja meg szervezetének a szükséges pihenést, nem bírja majd olyan jól a hajtást. Új energiákkal telítődve nyugodtabban végzi majd feladatait, és munkahelyén is tud teljesíteni, még az otthoni, felszaporodott feladatok mellett is.
Keresse az elérhető árak és a megbízhatóság kettősét!
Költöztető cégek között keresgélve sokan úgy vannak vele, hogy kizárólag a magasabb áron dolgozók nyújthatnak kifogástalan szolgáltatást. Ami azonban figyelmet érdemel, az minden esetben a tapasztalat, és a referenciák. Székesfehérvári költözés alkalmával ismerje meg cégünket, mely nagy gyakorlattal tevékenykedik a területen, és korrekt áron vállalja a feladatok teljes körű elvégzését!
Miért válassza cégünket?
A tapasztalat mellett a korrekt árak is olyan érvnek számítanak, amelyek miatt érdemes szakembereink mellett letenni a voksot. Díjmentes felmérés, pontosan kalkulálható költségek, óradíjas megoldás és a Székesfehérvár területén belüli nulla forintos kilométerdíj nagy gyakorlattal társítva – ezt kínáljuk ügyfeleinknek, s mindezekkel együtt a nyugodt, gördülékeny, megbízható és elérhető árú költözés lehetőségét.